Splošni pogoji poslovanja za spletno trgovino
Poslovanje v spletni trgovini je usklajeno s splošnimi pogoji poslovanja.
Spodaj podrobno opisani pogoji, ki veljajo za nakupovanje v spletni trgovini.
CENE
Cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), za fizične osebe. Za pravne osebe so na spletni strani prikazane cene brez davka na dodano vrednost.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
NAČINI PLAČILA, POTRDITEV PLAČILA IN RAČUN
V spletni trgovini je omogočeno plačevanje:
- po predračunu,
- s plačilnimi (kreditnimi karticami) Mastercard in American Express.
Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi ostali stroški (poštnina), v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Izdelki se dostavijo na naslov, ki je v naročilu naveden kot »naslov za dostavo«. Za dostavo naročila na naslov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu ter zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na tej lokaciji. V primeru dostave večjega izdelka v večstanovanjski objekt je paket dostavljen do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt. Dostavo naročenega blaga dostavlja naš pogodbeni partner, Pošta Slovenije. Pakete dostavljamo znotraj Slovenije.
Strošek dostave je ločen od cene izdelkov. Strošek dostave je viden ob zaključku nakupa po veljavnem pogodbenem ceniku.
Standardna poštnina znaša 5,5 €.
Določeni produkti imajo višjo poštnino (vezano na velikost in maso pošiljke):
- Häfner uteži nad 5 kg 30 €,
- Liebherr hladilniki in zamrzovalniki 80 €,
- Monroe PMP 40 €,
- Radwag produkti 10 €,
- Sylvac višinomeri 100 € in
- Trimos 150 €.
Nudimo tudi možnost osebnega prevzema pošiljke, na lokaciji družbe/podjetja LOTRIČ (Selca 163, 4227 Selca).
REKLAMACIJE
V primeru nezadovoljstva z dobavljenim izdelkom, je možna reklamacija, ki jo kupec posreduje v pisni obliki (na e-naslov: info@lotric.si) v roku 15 dni od dobavljenega izdelka. Ustne reklamacije se sprejemajo samo na sedežu družbe LOTRIČ, o čemer se sestavi pisni zapisnik. Reklamacije se obravnava in rešuje v najkrajšem možnem času v skladu s postopki obvladovanja neskladnosti pri delu ter se o tem pripravi pisni odgovor z obrazložitvijo za pritožnika.
V primeru, da se napaka ugotovi kasneje (skrita napaka), in je ta napaka bistvena ter je jasno, da ni posledica ravnanja kupca izdelka, mora kupec podati pritožbo v roku 8 dni od odkritja, pri gospodarskih dogovorih pa nemudoma ob odkritju. Družba LOTRIČ do kupcev ni zavezana za upoštevanje in reševanje reklamacij po preteku navedenih rokov.
VRAČILO IZDELKA
Kupca bremeni strošek vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan vrniti izdelek v roku 14 dni od oddaje odstopa od pogodbe bodisi:
- a) z dostavo po pošti na naslov družbe/podjetja LOTRIČ (Selca 163, 4227 Selca). Naslov je naveden tudi na računu.
- b) z osebno oddajo v prostorih družbe LOTRIČ.
Kupec je dolžan vrniti izdelek nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Stroški pošiljanja, dostave ali drugi stroški povezani z ugotavljanjem stanja in/ali vračilom proizvoda v celoti bremenijo naročnika.
VRAČILO KUPNINE
Ponudnik vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržuje pravico, da zadrži vračilo do prevzema vrnjenega izdelka oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj ponudniku.
Ponudnik prejeto plačilo kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom in pogoji, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa ponudnika znotraj garancijskega roka, ki je naveden na garancijskem listu oz. računu.